Aktuelle Zeit: 22. Januar 2017, 00:43

Neues Thema erstellenAntwort erstellen Seite 1 von 1   [ 1 Beitrag ]
AutorNachricht
 Betreff des Beitrags: The Princess Wei Yang
BeitragVerfasst: 10. Dezember 2016, 17:52 
~Königliche Meerjungfrau~
~Königliche Meerjungfrau~

Sternzeichen: Widder
The Princess Wei Yang

Bild

Geschichte

During the chaotic Northern and Southern Dynasties, in Northern Liang's royal family lived a princess named Feng Xin'er (Tiffany Tang) who was kind, carefree, and who was loved by all. A marshal from the Chiyun clan of Northern Wei takes it upon himself to overrun Northern Liang and turn it into a bloodbath, forcing the princess out of her comfortable life.

Li Weiyoung, the daughter of the Imperial Tutor's Department from Northern Wei, shielded the princess from harm. However, Weiyoung dies protecting Xin'er, and the latter assumes Weiyoung's identity to reside in her home, where she is disliked and shunned. She thus took it upon herself to fight against the Chiyun clan and unexpectedly became entangled with Northern Wei's prince, Tuoba Jun (Luo Jin). Through her struggles, she gains wisdom and is finally able to find peace for her family and live true to her heart. - Quelle: wiki
(Ich hoffe, dass ihr es versteht)

Da ich faul war das auf deutsch zu schreiben, habe ich einfach mal kopiert, aber grundsätzlich sollte man den Trailer sehen, daher hier eine Vorschau xd

www.youtube.com Video From : www.youtube.com

Ich bin seit zwei-drei Wochen an diesem chinesischem Drama und finde die Geschichte in diesem Fall sehr glaubwürdig und mag es immer noch, nach 40 Folgen xD Ich empfehle es serh gerne :<3) :<3)

Profil Besuche Website 

Neues Thema erstellenAntwort erstellen Seite 1 von 1  [ 1 Beitrag ]